Zadzwoń lub napisz:
sklep@lamaree.pl

Co się zmieniło w nowym sklepie?

Sklep La Maree uległ całkowitemu przeobrażeniu. Poniżej znajdą Państwo w punktach informacje dotyczące tego, co zmieniło się w nowym sklepie:

  • Aby złożyć zamówienie, nie muszą już Państwo zakładać konta w naszym sklepie - wystarczy jednorazowe podanie danych. Gdyby jednak w trakcie podawania danych do dostawy zmienili Państwo zdanie, wystarczy zaznaczyć opcje "zarejestruj nowe konto".
  • Produkty w różnych rozmiarach (na przykład dorada Aquanord patroszona czy też sola francuska) oraz w różnych opakowaniach (na przykład ostrygi) wyświetlane są teraz jako jeden produkt. Aby sprawdzić cenę danego rozmiaru, należy na karcie produktu wybrać opcję "rozmiar" lub "opakowanie" z rozwijanego menu w prawym górnym rogu. Produkty pogrupowaliśmy ze względu na minimum zamówienia.
  • Przy każdym produkcie widoczne będą dostępne formy dostawy oraz ich koszt, jak również możliwy termin dostawy.
  • Przy produktach znajduje się funkcja "Do zapytania". Służy ona do zadawania pytań dotyczących produktu. Od poprzedniego "Zapytaj o produkt" różni się tym, że możliwe jest dodanie do niej kilku produktów i wysłanie dla nich jednego zapytania.

Mamy nadzieję, że nowy sklep spodoba się Państwu. W przypadku wszelkich uwag i komentarzy prosimy o kontakt.